Groede/Cadzand JO15 TE gemakkelijk langs Vogelwaarde

Zaterdagmorgen 10:30 trapten Vogelwaarde JO15 en Groede/Cadzand JO15 af. Iedereen had er veel zin in en keek positief naar de wedstrijd uit. We begonnen en bijna meteen ging het al fout. Na 4 minuten was het al raak en stonden we achter. En ja hoor, het bleef maar gaan. Kort daarop weer al een goal! Dit ging te makkelijk vonden we. We wilden zeker niet verliezen dus gingen alsnog vol erin. Maar dat hielp niet kort daarop al weer een tegen treffer. Het bleef maar goals stromen. We gingen geen duels meer aan durfden geen diepe bal meer te geven. We deden niets meer, behalve steeds naar achteren rennen om die bal van onze helft af te krijgen. Dat was in deze wedstrijd niet helemaal gelukt. Uiteindelijk is het maar liefst 4-13 geworden en is Cadzand/Groede veel te makkelijk langs ons gekomen. Hopelijk volgende wedstrijd weer volle 100% inzet en weer de 3 punten pakken.

Roy de Bakker