Verslag: FC Axel JO15-3 – Vogelwaarde JO15-1

De spelers van JO15-1 schrijven om de beurt een wedstrijdverslag. Deze keer is het de beurt aan Kevin Szczehura. Hij schreef een verslag van de uitwedstrijd tegen FC Axel JO15-3.

“Op 1 oktober 2016 speelden we tegen FC Axel. Het ging als volgt: de warming up ging wel goed. De eerste helft ging het wel goed. De passes gingen goed, combinaties waren goed en de techniek ook. De tweede helft leek het alsof iedereen sliep! Of hadden we er geen zin in? Toen hadden we kritiek op elkaar. Niemand stond op zijn positie, iedereen liet zijn man gaan, passes, techniek en combinaties waren niet goed… We kregen toen steeds meer doelpunten tegen. Bij de 1-1 was de verdediging slecht. Toen werd het 1-2 en 1-3 en daarna hadden wij een paar doelpunten gescoord zodat het 3-3 werd. Axel had meer kracht om te voetballen. Ze hadden een betere conditie dan wij, waardoor we steeds meer tegendoelpunten kregen. Uiteindelijk werd het 6-3 voor FC Axel.

Tip voor  de trainers: Wat later wedstrijden plannen (grapje ;-p)
Tip voor de spelers: Wat sneller naar bed gaan en beter opletten in het veld! :-p”