Twijfel niet, stem op Piet!

Je hebt binnen elke vereniging wel een aantal vrijwilligers die altijd net een stapje meer zetten: Clubhelden! Onze Piet Remorie is er zo één… Piet is een van de drijvende krachten achter onze klusploeg. Tientallen jaren zat hij als verzorger op de bank bij het 1e, en nog steeds is hij dag en nacht oproepbaar voor spelers met kwaaltjes. Je hebt Piet maar te bellen en hij staat er. Piet is jarenlang actief geweest in het bestuur gezeten en zelfs tijdens de feestjes op de voetbal steekt hij nog steeds zijn handen uit de mouwen als mosselkoker of vleesbakker. Problemen met de bus? Piet regelt het. Rolletje tape of een liesbroek nodig? Even naar Piet bellen. Kortom, onze Piet verdient het om minimaal Clubheld van de gemeente Hulst te worden!

De actie ‘Clubheld 2016’ is een initiatief van de Nederlandse regionale dagbladen van de Persgroep. De verkiezing vindt plaats in iedere gemeente van Nederland, waarbij er per gemeente maximaal 2 winnaars zijn: de populairste clubheld met de meeste stemmen en de beste clubheld met de hoogste beoordelingscijfers (stemmers geven een rapportcijfer voor betrokkenheid, enthousiasme en inzet/beschikbaarheid). Gemeentewinnaars ontvangen een mooie oorkonde. Naast de gemeentelijke titels zijn er ook 15 regiotitels te winnen. 1 van de 15 regiowinnaars wordt door de vakjury verkozen tot de landelijke winnaar. Door je stem uit te brengen zet je niet alleen onze clubheld in het zonnetje, de club maakt ook nog eens kans op € 10.000 en zelf kun je een auto winnen!

Aarzel niet! Stem nu snel op Piet! Stemmen kan t/m 16 november 2016 op www.clubheld2016.nl