Vroeg uitstapje naar Kapelle 12 oktober MO13-1

Op de koude zaterdagochtend van 12 oktober mochten wij met MO13-1 om 7 uur in de ochtend, het vroor nog, vertrekken voor onze wedstrijd van 8.30 uur in Kapelle tegen Kapelle MO13-1. Tot mijn verbazing was iedereen op tijd! Eenmaal in Kapelle aangekomen gingen de meiden omkleden en de begeleiding/supporters/chauffeurs aan de koffie. Wij bleken op een klein veld op het trainingsveld ingedeeld te zijn. Onze meiden vonden het zelfs een klein veld, wat later nog tot wat hilariteit heeft gezorgd. De eerste helft ging redelijk. Na verloop van tijd vond uiteindelijk Joy als eerste het net, vrij snel gevolgd door Isis. Maar de meeste “kansen” werden toch behoorlijk gemist. Uiteindelijk was de ruststand 1-2 in ons voordeel. Daar hebben we eigenlijk onze inzet ook mee gehad. De 2e helft is wel uitgespeeld, hoewel wij maar 2x 25 minuten mochten spelen ipv de gebruikelijke 30 minuten. Maar dat wij niet meer actief aan het spel hebben meegedaan en uiteindelijk ook met 3-2 hebben verloren lag daar niet aan. Ook niet aan de jonge scheidsrechter die de hele wedstrijd met zijn handen in zijn zakken op het veld heeft gestaan, zonder eigen mening of inbreng. Er waren wel enkele goede momenten op deze koude ochtend, sommige stonden echt heel lekker te spelen. Je ziet wel dat de meiden aan het groeien zijn in dit mooie spelletje wat voetbal heet. Oorzaak van de slechte 2e helft kon volgens de meiden liggen aan het vroege moment, al vergaten zij even dat dit in de eerste helft nog vroeger was, toen liep het redelijk. Na overleg met de meiden zelf, meerdere namen zijn genoemd, maar er is gekozen dat Fay de girl of the match was. De komende 2 weken spelen wij thuis tegen nummer 1 en 2, dus meiden, op tijd naar bed en actief het veld in.