Blijf op de hoogte met de Voetbal.nl app

Uitslagen, standen, programma’s, man-of-the-match en nog veel meer… Die gegevens vind je allemaal terug in de vernieuwde Voetbal.nl app en op de Voetbal.nl website.

Met de app ben je altijd direct op de hoogte van al het nieuws van je eigen team en van je favoriete clubs, spelers en andere teams. Mocht je al gebruik maken van de Voetbal.nl app, dan dien je je te registreren met het e-mailadres dat bij onze vereniging bekend is. Heb je dat al gedaan? Dan heb je alles al goed voor elkaar! Maak je nog geen gebruik van Voetbal.nl? Dan kun je de app downloaden en je registreren met het e-mailadres waarop je bij onze vereniging bekend bent. Mocht je twijfelen of wij wel je goede e-mailadres hebben, neem dan contact op met onze secretaris, Marco Corthals.

Zorg voor een duidelijke foto
Een van de functionaliteiten in de nieuwe voetbal.nl app, is dat je zelf een foto kan toevoegen aan je profiel. Jouw foto in de voetbal.nl app is echter ook de foto die op jouw digitale spelerspas komt te staan! Een vakantiekiekje of foto samen met je bff is leuk, maar voldoet dus meestal niet.  Mocht je je foto dus aanpassen in de Voetbal.nl app of op de website, zorg dan dat het een duidelijke en actuele foto is. Het hoeft niet een officiële pasfoto te zijn. Belangrijk is dat in alle redelijkheid verwacht kan worden dat de scheidsrechter het een goedgelijkende foto vindt. Zorg dus voor voldoende contrast. En geen gezichten van te grote afstand.