Nieuwe webshop online: 21 en 28 oktober pasdagen!

De webshop is weer online! Leden van onze vereniging kunnen vanaf nu weer tegen een gunstige prijs Hummel clubkleding kopen. De clubkleding kan naar wens bedrukt worden met je naam, initialen en ons clublogo. Voor de nieuwe webshop heeft VV Vogelwaarde een driejarige overeenkomst gesloten met Soccercenter Waasland en het kledingmerk Hummel. De webshop is bereikbaar via de menuknop ‘Winkel’. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar onze webshop op de site van Soccercenter Waasland. Je hebt op de site verschillende betalingsmogelijkheden, zoals IDeal, Via, Mastercard, Afterpay, etc. De kleding wordt na bestelling doorgaans binnen 2-4 dagen bij je thuis bezorgd!

21 en 28 oktober: pasdagen

Twijfel je over je maat? Of wil je de kleding eerst eens van dichtbij bekijken? Op zaterdag 21 en 28 oktober organiseren we twee pasdagen. Tussen 10.00 en 13.00 uur kun je in de kantine alle kleding bekijken, passen én direct bestellen. We zorgen dat alle maten aanwezig zijn. Je kan die dag direct een bestelformulier invullen en afrekenen per pin of contant. Sokken en tassen kunnen direct meegenomen worden. De overige kleding wordt zo spoedig mogelijk bedrukt (indien gewenst) en bij je thuis bezorgd.