Winterprogramma: overzicht activiteiten en oefenwedstrijden

De winterstop komt eraan. Na zondag 17 december ligt het competitievoetbal een dikke maand stil. Op 27 / 28 januari start dit jaar voor het eerst de flexibele winterstop. In een periode van zes weken (t/m 3/4 maart) moeten vier wedstrijden worden gespeeld. Verenigingen kunnen binnen deze periode in onderling overleg bepalen of ze een wedstrijd naar een andere datum willen verplaatsen dan op het wedstrijdschema staat aangegeven. Als verenigingen er samen niet uitkomen, blijft het schema leidend.

Tijdens de winterstop staan we natuurlijk niet stil bij VV Vogelwaarde. Er worden allerlei activiteiten en oefenwedstrijden georganiseerd om ‘in shape’ te blijven. Het volledige overzicht vind je hieronder.

DatumTijdstipActiviteit
Zaterdag 14 december08.00 uurWafelactie jeugd
Vrijdag 27 december19.30 uurKerstkaarting
19.30 uurDarttoernooi
Vrijdag 3 januari19.30 uurKaartcompetitie
Zondag 5 januari13.00 uurKlutstoernooi
15.00 uurNieuwjaarsreceptie
Zaterdag 11 januari09.00 uurZaalvoetbaltoernooi jeugd in Hontenissehal
Zaterdag 18 januari19.30 uur 9e VV Vogelwaarde Voetbalquiz!