Nieuwe veldverlichting officieel in gebruik genomen

Vrijdag 12 januari is – voorafgaand aan de oefenwedstrijd Vogelwaarde – Steen – de nieuwe LED-veldverlichting op het 2e veld officieel in gebruik genomen door de wethouders Jean Paul Hageman en Adri Totté van de gemeente Hulst.

Afgelopen zomer is er veel werk verzet op ons sportpark om ons 2e veld van ledverlichting te kunnen voorzien. Bestraten, sleuven graven, kabels trekken, een fundering graven voor de zes lichtmasten… In weer en wind werden vrijwillig de handjes uit de mouwen gestoken. Mede dankzij de hulp van vele vrijwilligers staat er op het 2e veld nu een prachtige nieuwe lichtinstallatie. Ondanks dat de veldverlichting al een tijdje in gebruik is, wilden wij graag toch nog even stilstaan bij de realisatie van dit mooie project en de nieuwe verlichting officieel in gebruik nemen.

In het nieuwe kunstlicht verloor Vogelwaarde overigens met 0-3 van vierdeklasser Steen, na een 0-0 ruststand. Nuttige oefenpot en een gezellige avond!