BeachVoetVolley 2018 gaat weer knallen

De organisatie van “De Beach” heeft de DJ’s van 538 kunnen strikken voor de Mega Beach Party op de parking van ons sportpark op zaterdagavond 19 mei. Feest en plezier zijn dus op voorhand verzekerd! De toegangskaarten kunnen nu via de website besteld worden. Voorverkoop 5,38 euro, aan de kassa 8,- euro.

Voorafgaand wordt op vrijdagavond 18 mei afgetrapt met het 5e Beach Soccer toernooi en aansluitend de 20+ Beach Party met DJ BEE. Zaterdagmiddag is er een onderling beachvoetvolley toernooi voor leden van onze vereniging en kunnen onze jeugdleden zich uitleven tijdens het Jeugd Beach Soccer.
Zondag 20 mei staat in het teken van het prestigieuze Beach VoetVolley toernooi: de 22e editie alweer! De inschrijving is inmiddels gesloten en de loting is verricht. Ook dit jaar zat het toernooi weer snel vol. 40 duo’s, waaronder wederom een aantal prof-beachvoetvolleyers uit Nederland en België, strijden om de eindzege. Het belooft dan ook weer een prachtig evenement te worden!