Komend weekend is het weer zover: Beachvoetvolley 2018!

Ons sportpark wordt momenteel weer omgetoverd tot Costa del Vogelwaarde! Aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag staat Vogelwaarde weer in het teken van Beachvoetvolley 2018. Met een Beach Soccer toernooi op vrijdag, twee grote feesten in de feesttent op vrijdag en zaterdag en het BeachVoetvolleytoernooi op zondag mikt de organisatie weer op vele bezoekers!

Beachsoccer

Een sportieve start op vrijdag met Beach Soccer voor verenigingen in de regio, gevolgd door een grote 20+ party met DJ BEE! De zaterdagmiddag staat in het teken van de jeugd van VV Vogelwaarde, die hun eigen wedstrijdjes spelen op het zand. De senioren van de vereniging kunnen dan alvast oefenen voor het echte werk op zondag.

538 DJ’S on Tour

In de avonduren is DJ Rick Romijn van Radio 538 te gast. Met de heetste hits, de nieuwste dance en een prachtige LED-show wordt het een geweldige avond die je niet wilt missen. De organisatie richt zich ook op de 30-plussers die nog eens lekker op stap willen. Vroeg op de avond trapt de jeugd al af tijdens de Beach Party Junior

Beachvoetvolley toernooi

Na al dat feesten staat op zondag het 22e Beach Voetvolley toernooi gepland. De winnaars van vorig jaar, Bjorn de Gruijter en Corjan Slinger, verdedigen hun titel. Vanuit Amsterdam zijn opnieuw Barry Ruitenberg en de inmiddels welbekende René van Eijsden van de partij. Natuurlijk zijn de plaatselijke favorieten De vanpee’s (Dennis en Martijn van Passel) ook ingeschreven. Ze moeten strijden met onder meer Jeroen Claessens/Robin Mac Taggart en Jaimy de Visser/Michal Szczawinski. Verder zijn de winnaars van het toernooi in 2010 Yannick Kant/Wim Holster uit Vlijmen een geduchte tegenstander en proberen de finalisten uit 2016 Ruben Veestraeten/Wim Vanbaelen opnieuw voor een verrassing te zorgen. Natuurlijk spelen ook de nodige recreanten mee, voor wie het deelnemen belangrijker is dan het winnen.

De organiserende stichting rekent op vele toeschouwers, de entree is gratis. Het toernooi begint om 12.00 uur, de finale is rond 17.00 uur gepland. De kleintjes zullen zich niet vervelen: zij kunnen zich vermaken in de gratis draaimolen. Verder is natuurlijk het schminkteam weer aanwezig en is er volop zand om in te spelen.

Volledig programma

Vrijdag 18 mei