Wil jij niet stilzitten in de zomerstop? Ga tennissen bij TC Vogelvlucht!

Speciaal voor leden van VV Vogelwaarde biedt Tennisclub Vogelvlucht ook dit jaar weer een zomerlidmaatschap aan. Voor slechts € 20,- kun je in de maanden juni, juli en augustus gebruik maken van de tennisbanen. Perfect om lekker in beweging te blijven en je conditie op peil te houden!

Het tennispark naast de voetbalvelden beschikt over 3 TennisRood banen. De kantine is (met uitzondering van de zomervakantie) ’s avonds geopend.

Voorwaarden

Tennissen kan alleen bij beschikbaarheid van de banen (dus niet tijdens de jeugdmiddag op dinsdag, en beperkt tijdens competitiedagen). Je wordt geen KNLTB lid, dus je kunt geen toernooien/competities spelen buiten de vereniging.
Interesse? Stuur dan een mail naar Joyce Wauters. Je ontvangt dan een inschrijfformulier.