Donderdagavond 9 augustus: grote schoonmaak

Op zondag 12 augustus begint voor de senioren teams de voorbereiding op het nieuwe seizoen. En ook de jeugdteams beginnen eind deze maand aan het nieuwe seizoen. Onze leden sporten en verblijven allemaal graag in een nette, schone accommodatie. Daarom houden we ook dit jaar voor de start van het nieuwe seizoen weer een ‘grote schoonmaak’.

Op donderdag 9 augustus gaan we vanaf 19.00 uur hard aan de slag met vegen, ramen lappen, radiators afstoffen, fotolijsten afstoffen, kasten opruimen, kleedkamers schrobben, vuil trekken, bladeren uit de dakgoten halen en ga zo maar door!… We kunnen daarbij de hulp van al onze leden en ouders gebruiken. Mocht je kunnen, kom dan een paar uurtjes helpen. Kleine moeite, groot gebaar! Na alle inspanningen staat er uiteraard een drankje voor alle helpers klaar.

Namens het bestuur alvast bedankt voor de hulp!