2e: Eerste driepunter!

Afgelopen zondag stond de vroege uitwedstrijd naar Oostburg 3 op het programma. Een team van oude bekende wat altijd een open wedstrijd oplevert. Met de volgende 11 werd gestart.

Op de bank namen plaats Davey, Koen en Joram.

1e helft

Zoals eerder al aangegeven was het een open wedstrijd en kon de goal aan beide kanten vallen maar gelukkig was het na 10 minuten spelen 0-1 voor ons! Martin werd in de hoek weggestuurd, kapte zich vrij en gaf een voorzet. Deze werd in eerste instantie nog gemist door Jurgen maar niet door Maarten. Hij nam de bal aan en schoot verwoestend binnen! In het verloop van de eerste helft kreeg Oostburg een aantal goede mogelijkheden maar Tom was een ware sta in de weg met een aantal goede reddingen. Aan de andere kant wist Jurgen wel twee keer het net te vinden. Door goed doorjagen veroverde hij twee keer de bal en faalde niet in de 1 tegen 1 situatie met de keeper. Zo gingen we met een comfortabele 0-3 voorsprong de rust in.

2e helft

In de rust kwamen Davey en Koen in het veld voor Louis en Maarten. Na enkele minuten in de tweede helft wist Davey de 0-4 binnen te tikken na een goede aanval over meerdere schijven. De wedstrijd leek op slot en de 3 punten binnen. Echter dacht Oostburg daar anders over. Waar wij te nonchalant en ongeconcentreerd gingen voetballen deed Oostburg er een schepje bovenop. Dat resulteerde in een legio aan kansen maar wederom Tom hield zijn doel lange tijd nog schoon. Het kon echter niet uitblijven dat Oostburg ging scoren. Uit een corner werd de 1-4 binnen getikt en niet veel later werd het ook nog 2-4. In de tussentijd had Martin de wedstrijd definitief kunnen beslissen maar twee keer een 1 tegen 1 situatie was niet aan hem besteed. Omdat Oostburrg ook niet meer scoorde werd de eerste 3 punter dan toch binnen gesleept!

Komende zondag genieten wij van een vrij weekend. Zondag 28 oktober spelen we uit bij Graauw 2.