Pupil van de Week: Tiemo de Bakker

Pupil van de week!
Wat is dat? mag ik dat zijn? Dat lijkt mij wel iets.
Zondag 21 oktober was het zover: Tiemo mocht met het 1e elftal van VV Vogelwaarde mee doen.
Spannend, maar wel erg leuk met de grote “jongens” meedoen.

Na een leuke verwelkoming en een korte briefing van Wies mocht Tiemo mee naar de kleedruimte.
Daar was het kennis maken met het spelerselftal, handen schudden en namen wisselen, er lag tevens een prachtig spelerstenue klaar.
Omkleden en snel naar het grote veld, het was tijd voor de warming-up – dat is toch niet helemaal hetzelfde als bij J0-09 – maar zeker een leuke ervaring.

Na de warming-up terug naar de kleedruimte nog een paar laatste instructies en het was zover de wedstrijd ging beginnen.
Kennis maken met de scheidsrechter en samen met een medespeler van VV Vogelwaarde de aftrap verzorgen.
Aftrap genomen en op weg naar de goal van de tegenstander om het eerste doelpunt van de dag te maken, ja hoor na het uitspelen van een aantal spelers bijna bij de goal – een harde trap en GOAL!!!! – gevolgd door luid applaus van het publiek,
vlug de bal terugbezorgen op de middenstip en naar de dug-out om samen met de reserve spelers en verzorgster op de bank plaats te nemen.
Tijdens de rust samen met de spelers wat drinken in het kleedlokaal alleen de trainer was boos, VV Vogelwaarde stond helaas achter.
Het was tijd voor de 2e helft uiteraard ook weer plaats genomen in de dug-out.
Na 90 minuten was het zover de wedstrijd was afgelopen helaas niet gewonnen maar verloren met 0-2.

Het was tijd om de voetbal outfit te verruilen voor de gewone kleding na een hard applaus van de spelers en een hele mooie beker gekregen te hebben mocht Tiemo samen met papa en zus Sanne plaats nemen in de bestuurskamer.
Daar werd nog wat nagepraat en na een lekker frikadelletje en bitterbal was het tijd om huiswaarts te keren.

Wies, bestuur en uiteraard de spelers van het 1e elftal bedankt voor het mogen zijn van Pupil van de week.

Groetjes Tiemo en papa Koen