Onmisbare vrijwilligers!

VV Vogelwaarde is een springlevende vereniging. Natuurlijk dankzij een heleboel actieve leden en een fors aantal grote en kleine sponsors. Maar vooral dankzij de talloze vrijwilligers die hun steentje bijdragen. Sommigen een keertje per jaar, anderen bij evenementen of projecten en ook een grote groep die wekelijks urenlang bezig is met de club. Soms zichtbaar voor iedereen, maar vaak ook achter de schermen.

Het bestuur dankt allen op wie we mogen rekenen! En nodigt traditioneel graag iedereen uit om samen te eten, te drinken en een gezellige avond te hebben.

Zaterdag 24 november a.s. is het die vrijwilligersavond, met een optreden van Sjacko de Braal, heerlijke mossels (of alternatief) en een lekker drankje. Ik zou het ontzettend leuk vinden als jong en oud, (jeugd)trainer en klusser, scheidsrechter en kantinevrijwilliger, bestuurslid en alle andere genodigden op die avond van de partij zijn. Bekijk dus nog een keer de uitnodiging (die is begin vorige week per mail verzonden) en geef je snel op via vrijwilligersavond@vvvogelwaarde.nl of aan de bar bij Evelyne.

Graag tot dan!

Harold de Rijk, voorzitter