30 mei: 7 tegen 7 vrienden- en wijkentoernooi

Na een jaartje afwezigheid is het dit jaar gelukkig weer zover. Op Hemelvaartsdag – donderdag 30 mei – vindt het 7 vs 7 wijken- en vriendentoernooi plaats bij VV Vogelwaarde. Vele verenigingen, wijken, families en vriendengroepen uit de regio weten telkens weer de weg naar het toernooi te vinden.

De opzet van het wijkentoernooi is weer als vanouds. De teams spelen elk met z’n zevenen (waarbij twee vrouwelijke spelers verplicht zijn) op een half veld. De aanvang van de wedstrijden is rond 12.00 uur. Het toernooi duurt tot circa 17.00 uur, waarna de prijsuitreiking volgt. Tussen de wedstrijden door kan men de honger stillen door een overheerlijk broodje hamburger te nuttigen.

Strijd jij mee om de prachtige beker en eeuwige roem? Meld je team snel aan! Deelname is gratis. Aanmelden kan bij Sander de Schepper, e-mail: sander.ds@gmail.com of 06-24372109. Hopelijk kunnen we weer op veel verenigingen, families, vriendenclubs of wijken rekenen!