Vogelwaarde wint eerste oefenwedstrijd ruim van Steen 2

Afgelopen zondag heeft het eerste elftal de eerste oefenwedstrijd onder Patrick Boute gewonnen van Steen 2.

De eerste wedstrijd onder de nieuwe trainer begon al vrij goed, als Jeffrey Geers de score opent tegen de zwart-witten. De eerste helft was overwegend voor Vogelwaarde en het dieptespel van het vernieuwde Vogelwaarde was al goed te zien. Na nog een doelpunt van Jeffrey, Kevin Dobbelaar, Jasper van den Ouden en Bjorn Luijckx was het met de rust 5-0. Met de nieuwe spelers Dennis en Jayvano was de as heer en meester van het veld.

De tweede helft was wederom voor Vogelwaarde, al kwam Steen wat beter in het spel. Sommige ballen van de groen-witten leidden tot balverlies, waardoor Steen soms gevaarlijk dicht bij het doel van Niels Wauters kwam, die de tweede helft Barry van de Wetering had vervangen.

Vogelwaarde lukte het echter wel, met Rob als verrassende laatste man, de overwinning over de streep te trekken. Martijn van Passel en Kevin van den Branden lieten zien wat ervaring betekent, en tekenden voor de 6-0 en 7-0.

Vogelwaarde 1 speelt zaterdag 24 augustus (net als het tweede elftal) tegen het Belgische Kaprijke, waarna 31 Augustus en 8 en 14 september de beker wordt gespeeld tegen resp. Patrijzen (uit), Hontenisse (thuis) en Spui (thuis). U bent van harte welkom het eerste elftal te komen aanmoedigen!