Rabo ClubSupport: stem op VV Vogelwaarde

Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank Zeeuws-Vlaanderen jaarlijks een deel van haar winst in lokale clubs en verenigingen. De bank stelt dit jaar € 180.000,- beschikbaar. Leden van de bank kunnen vanaf 27 september 2019 stemmen op het doel van hun keuze.

Elk lid van de Rabobank mag tijdens de stemperiode van 27 september t/m 6 oktober 2019 5 stemmen uitbrengen op een vereniging/stichting naar keuze. Je mag maximaal 2 stemmen op dezelfde vereniging/stichting uitbrengen. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe hoger het bedrag dat de vereniging uitgekeerd krijgt van de bank. Rabobank-leden ontvangen binnenkort per post hun unieke stemcode. Bankier je bij de Rabobank, maar ben je nog geen lid? Meld je dan nog snel aan! Dan kun jij straks ook meestemmen op VV Vogelwaarde!

Bestedingsdoel

Nieuw dit jaar is dat verenigingen een bestedingsdoel moeten opgeven. Die keuze was voor ons snel gemaakt! VV Vogelwaarde viert dit seizoen haar 75 jarig jubileum. Tijdens een jubileumweekend van 21 t/m 24 mei 2020 gaan we dat uitgebreid vieren. De opbrengst van Rabo Clubsupport willen we inzetten voor het organiseren van diverse activiteiten voor alle leden van onze vereniging. Kunnen we op jouw steun rekenen?