Vogelwaarde zet goede reeks voort tegen Corn Boys

Na eerst vorig weekend Hoofplaat met duidelijke cijfers opzij te hebben gezet, won het vlaggenschip deze zondag van laagvlieger Corn Boys met iets mindere cijfers: 0-2.

Vorige week was Vogelwaarde goed op dreef, waarbij Bjorn Luijcks met 3 doelpunten matchwinnaar werd. Deze week ging het allemaal wat moeizamer. Vogelwaarde begon slap aan de wedstrijd, maar wist desondanks toch te domineren. Zodoende kon Jeffrey Geers op aangeven van Bjorn de bal van dichtbij binnen tikken, waardoor de groen-witten met een 1-0 voorsprong konden gaan rusten.

Na de thee eenzelfde soort spelbeeld. Vogelwaarde had de bal, kreeg een aantal kansen, waarbij Corn Boys af en toe opdoken bij de nog altijd niet gepasseerde Barry van de Wetering. Het was een aantal minuten later wederom Jeffrey Geers die zich liet gelden. Ook deze bal was op aangeven van Bjorn Luijcks, die zodoende zijn positie in de spits een goed gevolg geeft.

Met 10 punten uit 4 wedstrijden staat Vogelwaarde samen met Rimboe en NVS op een gedeelde tweede plaats.

Komende zondag komt de oude club van trainer Boute op bezoek: AVC Aardenburg. We hopen dan weer op jullie support!