Jeugd bezoekt in april PSV – Heracles

Na een mooi avondje NAC vorig seizoen, reist de jeugdafdeling van onze vereniging dit seizoen af naar Eindhoven. Op zaterdag 4 april 2020 kunnen alle jeugdleden, jeugdleiders en scheidsrechters een bezoek brengen aan de wedstrijd PSV – Heracles Almelo.

De bus vertrekt op 4 april om 17 uur vanaf het sportpark. De wedstrijd start om 19.45 uur. Omstreeks 24.00 uur verwachten we terug in Vogelwaarde te zijn. De uitnodiging geldt alleen voor onze jeugdleden, jeugdleiders en scheidsrechters. Verdere familieleden of vrienden kunnen helaas niet mee!

De kosten voor het bezoek van de wedstrijd zijn als volgt:

• Jeugdlid: €20,-
  • Scheidsrechter: €20,-
  • Jeugdleider / Trainer / Bestuurslid: €10,-

Wil je mee? Meld je dan uiterlijk 27 oktober aan. Dat doe je door het verschuldigde bedrag over te maken naar het rekeningnummer van VV Vogelwaarde. Je betaling is gelijk je aanmelding! Het rekeningnummer van VV Vogelwaarde is NL52 RABO 03304 073 09. Vermeld bij de overboeking ‘Jeugduitje 2020’ en je naam (en eventueel die van anderen indien je voor meerdere personen betaalt).

Wij hopen op een grote opkomst, want het belooft een spannende wedstrijd te worden!