16 november: vrijwilligersavond

Onlangs zijn per e-mail de uitnodigingen voor de jaarlijkse vrijwilligersavond verstuurd. Die vindt dit jaar op zaterdag 16 november plaats.

Als bestuur zijn wij trots op de vele mensen die binnen onze vereniging actief zijn als vrijwilliger. Of het nu om een grote of kleine taak gaat; met elkaar zorgen we ervoor dat onze vereniging  goed kan functioneren!
Om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet, nodigen we hen – samen met hun partner – graag uit voor onze vrijwilligersavond op zaterdag 16 november 2019. Vanaf 19.00 uur staat er die dag weer een heerlijke mosselmaaltijd klaar! Voor vrijwilligers die geen mosselen lusten, hebben we een lekker alternatief.

Kick-off jubileumjaar
Na afloop van de maaltijd kunnen de voetjes van de vloer. Er is muziek voor ieder wat wils. Gezellig een praatje maken mag natuurlijk ook! Daarnaast willen we tijdens de avond stilstaan bij de start van ons jubileumjaar. Want het is jullie vast niet ontgaan: VV Vogelwaarde bestaat dit seizoen 75 jaar! 16 november lanceren we ons speciale jubileumlogo, de jubileumwebsite en lichten we alvast het programma toe voor het feestelijke jubileumweekend (van donderdag 21 t/m zondag 24 mei 2020).

Aanmelden
Ben je vrijwilliger bij onze vereniging en heb je je nog niet aangemeld? Doe dat dan voor zondag 3 november, door te mailen naar vvvogelwaarde@gmail.com of persoonlijk bij Evelyne van Passel.