75 jaar VV Vogelwaarde: Oud-Feyenoord komt op 23 mei naar Vogelwaarde

VV Vogelwaarde viert dit seizoen haar 75-jarig jubileum. Dat laten we natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij gaan! Een speciale jubileumcommissie is druk bezig met de voorbereidingen voor een groots feestweekend, van donderdag 21 mei (Hemelvaart) t/m zondag 24 mei 2020!

• Op donderdag 21 mei staat traditiegetrouw het wijkentoernooi op het programma. Dit keer gaan we voor een XXL-editie met extra veel deelnemende teams!
  • Op vrijdagavond 22 mei is er een toernooi voor senioren leden en oud-leden. Na afloop organiseren we een grote feestavond (voor iedereen toegankelijk), met een optreden van de band Woodworks en muziek van onze lokale Feest DJ Rick.
  • Het hoogtepunt van het programma is op zaterdag 23 mei. Het damesteam speelt die middag tegen de beloften van Ado den Haag. Tevens staat de ‘klassieker’ Oud Vogelwaarde – Oud Hontenisse op het programma en om 19.00 uur de wedstrijd Vogelwaarde– Oud Feyenoord. Oud-Feyenoord is een hechte selectie met clubhelden uit een rijk verleden. Het team heeft zich onlangs versterkt met een aantal spelers van een jongere generatie, onder wie Pierre van Hooijdonk, Paul Bosvelt, Kees van Wonderen, Royston Drenthe en Patrick Paauwe. Na afloop is er weer een feestavond met DJ Fabian Rijckaert.
  • Zondag 24 mei staat in het teken van de jeugd. Al onze jeugdleden kunnen zich die dag uitleven tijdens een grote voetbalclinic.

In januari komt er een speciale jubileumwebsite online met meer informatie over de feestelijkheden. Ondertussen zijn onze leden druk in de weer met de verkoop van loten voor een grote jubileumloterij. Daarmee zijn prachtige prijzen te winnen, waaronder een ballonvaart, een friteuse en een Karcher Hogedrukreiniger. Steunt u ons ook?! Omcirkel 21 t/m 24 mei 2020 in ieder geval alvast in je agenda!