Pupil van de Week: Tim Boone

Op zondag 3 november mocht Tim Boone op het veld verschijnen bij de wedstrijd Vogelwaarde 1 – NVS 1. Super trots en zeer vereerd kwam Tim met familie naar de kantine van zijn club. Daar werden we al opgewacht  en getrakteerd op koffie en limonade. Wies kwam speciaal voor Tim met een voetbal tenue, het mooie groen wit van Vogelwaarde!

Om kennis te maken met het team Vogelwaarde 1 mocht hij mee de kleedkamer in. Na de tactiek bespreking was het tijd om de spieren op te warmen, en Tim mocht met de grote mannen een balletje mee trappen.

Mama, Oma, Opa en zus stonden natuurlijk dichtbij te kijken. Na de opwarming gaat het team terug de kleedkamer in, gauw nog wat bespreken en klaar gaan staan voor de officiële opening van de wedstrijd.

Tim ging voorop met de spelers in rij richting de middenstip. Daar was een kort fotomoment van de spelers, met Tim in het midden. Er werden handjes geschud en de spelers wensten elkaar succes. Na een snelle uitleg ging Tim er op het fluitsignaal van de scheidsrechter als een speer vandoor met de bal richting het doel. Hij wist de tegenstanders 1 voor 1 te ontwijken!

GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tim maakte het mooiste doelpunt van de wedstrijd! Totaal verrast krabden de spelers van NVS zich achter de oren, oei dat wordt een pittige wedstrijd!! Trots mag Tim met Wies mee naar de dug-out. Tussen de spelers en trainers volgt Tim de spannende wedstrijd.

In de pauze met de mannen mee naar de kleedkamer voor strategieën en peptalk. De 2de helft was ook reuze spannend! Ze hebben gestreden als leeuwen, hoeveel pech kan je hebben. De bal stuitert tussen lat en lijn, of ketst af op de paal! Deze wedstrijd hebben ze helaas verloren, maar de volgende wedstrijd gaat nog spannender zijn …

Tim krijgt een mooie trofee als aandenken aan deze wedstrijd. En hij wil iedereen heel erg bedanken om op deze geweldige dag op de middenstip te mogen staan!!