Blije gezichten tijdens Nationale Voetbaldag

Wat een feest! Ruim 100 kids uit Vogelwaarde en omstreken vierden zaterdag 12 juni de start van het EK voetbal tijdens de Nationale Voetbaldag.

De kids kregen een leuk spelparcours voorgeschoteld, met een heuse stormbaan, levend tafelvoetbal, voetvolley, een gatendoekspel en uiteraard een penaltybokaal. Tussen de middag werd voor iedereen een gratis lunch geserveerd. Daarnaast waren er heerlijke appels van sponsor Fruitkwekerij Vereecken.

We richtten ons met de Nationale Voetbaldag niet alleen op onze eigen leden, ook niet-leden waren welkom. Met de dag wilden we onze sociale rol in de wijk op een leuke en sportieve manier onder de aandacht brengen. Dat is zeker gelukt! Samen met de KNVB en het OranjeFonds kijken we terug op een succesvolle eerste editie!