Seizoen voorbij; jaarlijkse prijzen uitgereikt

Na een lang seizoen zit het er nu toch echt op. Afgelopen vrijdag werd het seizoen van de senioren afgesloten met een ludieke laatste training en een gezellige nazit. Uiteraard stonden daarbij nog wat officiële uitreikingen op het programma: die van Sportman van het Jaar, clubtopscorer en de beste trainingsopkomst. Tevens werd er stilgestaan bij het afscheid van onze verzorger Piet Remorie, die na tientallen jaren trouwe dienst de spons en tape nu definitief overgeeft aan Nelly.

Spelcircuit
Tijdens de laatste training werkten een dertigtal senioren-spelers een leuk spelcircuit af op het eerste veld. In een goede sfeer, met tussendoor een pintje, mochten de mannen bewijzen wie de behendigste voetballer van d’n Bos is. Ballen in een ton stiften, bierkratten uit de kruising schoppen en latje trap; alles kwam aan bod. Uiteindelijk bleek Kevin Dobbelaar de beste skills te hebben. Of zou hij stiekem wat puntjes extra opgeschreven hebben?

Eindklassementen
Na afloop van de training was er een gezellig samenzijn – waarbij ook nog een aantal supporters aanhaakten – in de kantine. De openingswedstrijd van het EK werd gevolgd en tussendoor werden er nog wat prijzen uitgereikt. Hieronder een overzicht van de klassementen:

Speler van het jaar
Rick Moens (42 pnt)
Jeffrey Geers (19 pnt)
Kevin van de Brande (18 pnt)

Clubtopscorer
Kevin Zegers – 22
Harold de Rijk – 16
Michael de Nijs – 15
Luciano Dos Santos Conceicao – 11
Dion Murre – 10