Redacteuren gezocht!

Een website staat of valt natuurlijk met de nieuwsberichten en andere content die er regelmatig op geplaatst worden! Daarom willen we een dringend beroep doen op alle jeugdleiders, trainers om vooral ook zelf kopij in te sturen. Dat kan een wedstrijdverslag zijn, een verslag van een leuk uitje of een activiteit, je ervaringen als pupil van de week of misschien juist een leuke column! Ben je handig met websites en wil je zelf wekelijks je bijdrage plaatsen? Dat kan! Stuur dan een berichtje naar webmaster@vvvogelwaarde.nl. Je krijgt dan een eigen account waarmee je zelf stukjes op de site kan plaatsen. Lijkt dat je wat lastig of heb je slechts af en toe een bijdrage? Mail dan gewoon de tekst, bij voorkeur voorzien van een leuke foto of afbeelding, naar webmaster@vvvogelwaarde.nl. Zo zorgen we met z’n allen voor een mooie site met leuke, interessante informatie voor al onze leden en supporters!