Vosmeer MO13-1 – Vogelwaarde MO13-1

Met het opgedane zelfvertrouwen van onze 2e bekerwedstrijd op zak, togen wij op zaterdagmorgen al vroeg richting Oud Vossemeer.Weliswaar in gehavende samenstelling maar gelukkig hadden wij Julia van MO11-1 bereid gevonden ons uit te helpen. Tijdens de warming-up waren de meiden vol goede moed, wij zouden deze najaarscompetitie goed van start gaan. De scheidsrechter riep alle meiden bijeen om een praatje te houden over het belang van sportiviteit, niet krabben, bijten, knijpen of duwen. De eerste paar minuten gingen prima maar gaandeweg de wedstrijd bleek er maar 1 ploeg voor de winst te willen gaan….. Helaas waren dat niet mijn meiden. In de rust werd een feestje op vrijdagavond als reden opgegeven, bovendien men kwam al moe uit de bus van de lange reis. Oeps, dat beloofd wat….allemaal verre uitwedstrijden dit najaar.

De tweede helft ging qua inzet gelukkig beter maar toen hadden wij de tegenstander al zoveel zelfvertrouwen gegeven dat zij nog wat feller en fanatieker werden. Eindstand: 10-0! Een geflatteerde uitslag dat wel.

Conclusie: 30 september op tijd naar bed! Nu kent elk team wel eens een offday, een dag dat het niet wil vlotten, dus meiden, bij deze afgesproken dat wij die dag nu achter ons hebben. Vanaf hier weer vooruit, dan komen de resultaten ook.

Girl of the match: zonder enige twijfel onze Merel. Werd zelfs door de coach van Vosmeer gecomplimenteerd. Julia, nogmaals bedankt voor het invallen en meegaan met ons.