Seppe Lambert nieuw bestuurslid

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 30 september is Seppe Lambert verkozen tot algemeen bestuurslid van VV Vogelwaarde. Seppe volgt Mike Nelis op, die te kennen had gegeven te stoppen in het hoofdbestuur.

Seppe: “Sinds de pupillen voetbal ik al bij Vogelwaarde. Ondanks dat ik sinds enkele jaren in Hulst woon, ben ik nog graag elk weekend te vinden op en rond de Bossche velden. In mijn dagelijkse werkzaamheden als casemanager dementie, vind ik het belangrijk dat er goed gecommuniceerd wordt met elkaar en dat er duidelijke afspraken worden gemaakt (+ worden nagekomen) om de kwaliteit van zorg te waarborgen. Met deze instelling wil ik ook graag mijn bijdrage leveren aan VV Vogelwaarde; achter de schermen werken aan de club zoals we die kennen: een plek waar sportiviteit en vriendschap samen komen. Ik kijk er naar uit om samen met de andere bestuursleden, vrijwilligers en voetballers/voetbalsters te zorgen dat v.v.Vogelwaarde een plek blijft om elkaar te treffen. Het is een eer en een uitdaging om ‘werkzaam’ te zijn voor deze club waar ik vanaf mijn zesde al rond loop. We zien elkaar ongetwijfeld op of langs de velden!”

Wij wensen Seppe veel succes en plezier in zijn bestuursfunctie en danken Mike van harte voor zijn inzet en betrokkenheid de afgelopen jaren.