Contributie 2016/2017 per mail

Niet alleen onze website heeft onlangs een flinke vernieuwing ondergaan, ook achter de schermen wordt er steeds verder gedigitaliseerd. Zo worden de contributienota’s dit jaar voor het eerst per mail naar onze leden verstuurd, vanuit ons ledenbeheerpakket Sportlink. Vanavond zijn de nota’s de deur uitgegaan.

Heb je geen contributienota ontvangen?
Check dan eerst even, of onze nota niet tussen je spam-mail terechtgekomen is.
Het kan ook gebeuren, dat jouw mailadres niet bij ons bekend is. In dat geval krijg je de nota één dezer dagen als vanouds op papier in de brievenbus. Tenslotte kan het natuurlijk ook zo zijn, dat je niets ontvangen hebt, omdat je mailadres gewijzigd is en wij nog een verouderd mailadres hebben.

Als je twijfelt of wij jouw (juiste) mailadres hebben, stuur dan een berichtje naar secretaris@vvvogelwaarde.nl.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.