MO13 houdt woord

Na de forse nederlaag tegen Vosmeer op 17 september, mochten onze meiden op 1 oktober opnieuw de wei in. Dit maal thuis tegen Kapelle MO13. Dit keer geen vermoeiende busreis dus er stond niets in de weg om vol energie en inzet aan de wedstrijd te beginnen. Nu, de meiden hebben woord gehouden, inzet en energie zat er deze wedstrijd zeker in.

Al vanaf de aftrap waren de meiden gretig op de bal en dit resulteerde al gauw op een 1-0 voorsprong door Joy. Hierna wist Selena het net te raken en met de rust stond het al 3-0 door een mooi schot van Iza.

In de rust werd meteen door de meiden uitgesproken dat deze manier van voetballen toch wel leuker was en o ja, of zij een bak water over mij heen mochten gooien als het 6-0 zou worden. Tja, Arjen was al eens de klos geweest na een bekerwedstrijd dus nu moest ik eraan geloven. Tenminste, als er genoeg gescoord zou worden. De 2e helft ging wat minder fanatiek, ook Kapelle kwam beter in de wedstrijd en wist er nog 3-1 van te maken. Dit was ook meteen de eindstand. Geen nat pak voor mij gelukkig maar een hele leuke wedstrijd voor ons allemaal, dat wel. Het geeft vertrouwen voor de komende weken.

Conclusie: inzet maakt een wedstrijd leuker. Girl of the match is deze week Selena.