Vogelwaarde dankt verdienstelijke leden

Tijdens de jaarvergadering op vrijdag 30 september heeft het bestuur drie verdienstelijke leden in het zonnetje gezet: Peter Thuy, Jan-Arij Cappon en Mike Nelis. Het drietal ontving een cadeaubon en een unieke VV Vogelwaarde pen.

Peter Thuy (foto) is na tien jaar trainerschap helaas gestopt als jeugdtrainer bij onze vereniging. Daarnaast is Peter al tien jaar actief bij het jaarlijkse jeugdweekend betrokken. Namens de jeugdafdeling overhandigde jeugdvoorzitter Dirk van Damme nog een fraai bierpakket aan Peter.

Jan-Arij Cappon is maar liefst vijftien jaar keeperstrainer geweest bij de jeugd. Onlangs heeft hij te kennen gegeven te stoppen met de keeperstrainingen. Met veel passie en plezier heeft hij vele jonge keepers de fijne kneepjes van het keepersvak bijgeleerd. We zijn Jan-Arij daarvoor erg dankbaar!

Tenslotte werd ook scheidend bestuurslid Mike Nelis in het zonnetje gezet. Mike is – naast de bestuursfunctie die hij de afgelopen jaren bekleedde – al jaren actief bij de jeugdafdeling. Als trainer, als jeugdsecretaris en als een van de drijvende krachten achter het jeugdtoernooi. Mike blijft nog actief als trainer van het MO-11 team. Mike, bedankt!