Betalingstermijn contributie verstreken

Op woensdag 5 oktober zijn per e-mail de contributienota’s naar onze leden verstuurd. De betalingstermijn daarvan (2 weken) is inmiddels verstreken. Helaas hebben nog niet alle leden de contributie voldaan. Heb je je contributie nog niet overgemaakt? Dan verzoeken we je dat alsnog zo snel mogelijk te doen. Gelieve bij betaling het factuurnummer en debiteurnummer te vermelden!

Heb je geen contributienota ontvangen? Check dan eerst even, of onze nota niet tussen je spam-mail terechtgekomen is. Het kan ook gebeuren dat je niets ontvangen hebt, omdat je mailadres gewijzigd is en wij nog een verouderd mailadres hebben. Als je twijfelt of wij jouw (juiste) mailadres hebben, stuur dan een berichtje naar secretaris@vvvogelwaarde.nl. Alvast bedankt voor jullie medewerking.