JO15-1 onderuit tegen IJzendijke

De spelers van JO15-1 schrijven om de beurt een wedstrijdverslag. De afgelopen weken was het de beurt aan Yannick de Nijs en Thomas Jansen

Yannick: “Op woensdagavond 12 oktober moesten we thuis spelen tegen Corn Boys JO15-1. De wedstrijd was verzet omdat er op zaterdag te weinig spelers waren bij Corn Boys. Ons team was deze avond niet compleet en we kregen daarom versterking van Michel (JO17-speler) en Damian (JO13-2 speler). We begonnen de warming up goed. Het begin van de wedstrijd begonnen we te rustig, maar we kwamen steeds beter in de wedstrijd. Meerdere kansen eindigden op de paal, waardoor we met 0-0 de rust in gingen. De tweede helft kregen we meerder kansen, welke telkens door de goede keeper van de tegenstander uit de goal werden gehouden. Een penalty , genomen door Joel, werd ook weer tegen de lat geschopt. Helaas bleef de eindstand 0-0, een onterecht gelijkspel.”

Thomas: “Zaterdag 26 november moesten we voetballen tegen IJzendijke JO15-1. We hadden de laatste wedstrijden gewonnen en hadden wel wat zelfvertrouwen. We begonnen met de warming up. En daarna begon de wedstrijd. We begonnen niet echt heel sterk en IJzendijke kwam op voorsprong. Door de goal werden we wakker en begonnen we eigenlijk pas met voetballen. Wij kregen wat kansen. Daarna kwam IJzendijke er goed uit en scoorde ze 0-2. Na de rust kwamen er wat nieuwe spelers in. Waardoor we via een eigen goal op 1-2 kwamen. Daarna gingen we wat druk zetten maar zonder resultaat. Daarna scoorde IJzendijke nog een paar keer. En bij ons ging het niet echt meer goed. Waardoor IJzendijke nog een keer scoorde. We verloren uiteindelijk met 1-6. Volgende week uit naar HVV’24/Clinge.”