Winterstop voor MO13

Op 3 december mochten wij weer een eindje rijden voor onze laatste wedstrijd van de competitie. MZC’11 te Zierikzee stond op het programma. Erg veel valt er over deze wedstrijd niet te zeggen behalve dat wij het seizoen hebben afgesloten zoals we begonnen zijn……..alleen lichamelijk aanwezig maar niet goed voetballend. Helaas ging deze wedstrijd dan ook met 4-3 verloren. Een terechte stand, maar er had veel meer ingezeten. Terugkijkend op het seizoen mag ik gelukkig wel de conclusie trekken dat we groeien, het kwartje steeds vaker valt en de sfeer boven alles heel erg goed blijft in de groep. Zaterdagochtend nog wafels verkopen, zaterdagavond even gezellig bij elkaar op onze pakjesavond dit jaar afsluiten en dan in niet nieuwe jaar weer gemotiveerd verder! Meiden geniet van jullie feestdagen.

2016-12-14_11-55-48