MO13-1 in de voorjaarscompetitie

Nadat er eerst wat weekenden nog niet gespeeld mocht worden, mochten de meiden van MO13-1 op 4 februari dan toch eindelijk de wei in. Dat viel in eerste instantie nog vies tegen blijkbaar. Er kwam geen tempo in de wedstrijd en elkaar vinden in het veld was ook erg lastig. Nadat wij Maike bereid gevonden hadden om als aanjager mee te spelen kan de wedstrijd dan toch eindelijk op gang met een redelijke 2e helft.

Doelpuntmakers deze dag: Maike 5x, Isis 3x, Merel 2x en Selena 1x.

Daarna werden de weekenden weer stil. Zat er ook nog eens carnaval tussen en mede dankzij het weer werd er ook weinig getraind. De uitwedstrijd naar Kapelle is nu al 3x verzet.

Echter op 11 maart was wedstrijd 2 eindelijk een feit. Een lekker voorjaarsdag, op naar Nieuwland. Ook hier was het de eerste minuten weer echt even erin komen. Maar gelukkig kwam de wedstrijd toch op gang van beide kanten. Ondanks dat de wedstrijd in de eerste helft gelijk opging, was de ruststand 2-0 in ons voordeel. De beide treffers kwamen van de voet van Iza. Na de rust waren wij toch de sterkere partij al wisten wij dat niet goed in doelpunten uit te drukken. Uiteindelijk wist Isis er 3-0 van te maken en dat was ook tevens de eindstand.

Komende zaterdag mogen wij om 9.15 uur in Zierikzee aantreden. Ook MZC’11 gaat lekker dus dat kan een leuke wedstrijd worden. De voorjaarscompetitie wordt vervolgd……..