Nieuw tijdens Beachvoetvolley 2017: Jeugd Beach Soccer!

Dit jaar gaat de Stichting Beachvoetvolley Vogelwaarde tijdens het Beach-weekend van vrijdag 2 t/m zondag 4 juni iets nieuws proberen: Jeugd Beach Soccer! Jeugdspelers van VV Vogelwaarde kunnen zich nu inschrijven!

Wanneer?
Zaterdag 3 juni 2017, 13.00 – 15.30 uur.

Voor wie?
Categorieën JO15, MO15, JO13, MO13: Zij spelen twee tegen twee.
Categorieën JO11, MO11, JO9: Zij spelen drie tegen drie.

Waar?
Op twee mooi aangelegde zandveldjes op het parkeerterrein van VV Vogelwaarde. Tegelijkertijd wordt op de twee andere velden Beachvoetvolley gespeeld, door de spelers die ouder zijn dan 16 jaar (het traditionele onderlinge toernooi met spelers van JO17, JO19 en senioren van VV Vogelwaarde,  ZVV Wentzler Pauwels en Stichting Beachvoetvolley Vogelwaarde.) De kleedlokalen zijn beschikbaar om te verkleden. De tent is open om iets te drinken.

Meedoen?
Aanmelden voor het Jeugd Beach Soccer is mogelijk via beachvoetvolley@zeelandnet.nl vóór 1 mei 2017; Daarbij graag de team-naam en de namen van de twee of drie spelers/speelsters vermelden.

Aanmelden voor het onderlinge voetvolley-toernooi (16+) gaat op de bekende wijze via www.beachvoetvolley.nl. Op de homepage staat daarvoor een speciale knop: Deelname zaterdag 3 juni.

We hopen op vele enthousiaste aanmeldingen!