20 mei: jaarlijkse feestavond!

Op zaterdag 20 mei organiseren we als afsluiter van het seizoen voor al onze leden weer een grote feestavond, inclusief BBQ. De kantine wordt dit jaar omgetoverd tot een ware Irish Pub! Met hete hits, leuke Ierse spelletjes, live rugby op TV en allerlei leuke foto-props. Uiteraard worden deze avond ook weer enkele prijzen uitgereikt voor de clubtopscorer, speler van het jaar en spelers met de beste trainingsopkomst. Alle aanwezigen ontvangen daarnaast een lot voor een gratis loterij met mooie prijzen!

Kosten
De kosten voor de feestavond bedragen € 20,- all-in! Daarvoor krijg je een overheerlijke barbecue (all you can eat!), heel de avond drinken en een gratis lot voor de loterij.

Voor wie?
De feestavond is bedoeld voor al onze leden (vanaf JO-17), niet spelende leden / donateurs, vrijwilligers en ouders van jeugdleden. Partners zijn uiteraard ook van harte welkom.

Klik op de afbeelding voor volledige grootte…

Ben jij erbij?
Aanmelden voor de feestavond kan t/m zondag 7 mei door onderstaand formulier in te vullen. Mondeling of per mail aanmelden kan ook bij Evelyne van Passel.

Ja, ik Kom ook op zaterdag 20 mei: