Programma Beachvoetvolley 2017 rond!

In het weekend van Pinksteren (2, 3 en 4 juni) staat Vogelwaarde traditioneel in het teken van het jaarlijkse Beach evenement. Met Beach Soccer, twee feesten en het Beach Voetvolley toernooi mikt de organisatie weer op vele bezoekers.

Beach Soccer en 20+ party

Op vrijdagavond vindt voor de 4e keer het Beach Soccer toernooi plaats, met twaalf regionale teams. Er komen zowel heren als dames in actie. Aanvang is 19.00 uur. Nadien barst het feestgedruis los voor de 20-plussers, met DJ BEE in de feesttent.

VV Vogelwaarde Voetvolley Toernooi en Jeugd Beach Soccer

Zaterdagmiddag staat het besloten Beach Voetvolley toernooi voor leden van onze vereniging op het programma. Op 2 veldjes strijden zij om de titel. Daarnaast kunnen dit jaar voor het eerst ook jeugdleden van onze vereniging zich uitleven op het zand tijdens Jeugd Beach Soccer! De inschrijving voor deze twee toernooitjes is inmiddels gesloten.

Mega Beach Party

Zaterdagavond wordt het feest van vrijdag nog eens dunnetjes overgedaan bij de Mega Beach Party. Dutch Cult en DJ BEE zorgen voor de ambiance. In de vroege uurtjes trapt de jeugd tijdens de Junior Beach Party af met DJ Myrthe en DJ Simon.

Zondag:  21e grote Beach Voetvolley Toernooi

Na al dat feesten staat op zondag het 21e Beach Voetvolley toernooi gepland. Opnieuw stroomden de inschrijvingen binnen en was het maximum aantal van veertig teams snel bereikt. De finalisten van vorig jaar verdedigen hun titel: vanuit België Jochen van Gestel en Ruben Veestraeten en vanuit Amsterdam Barry Ruitenberg en de inmiddels welbekende René van Eijsden. Natuurlijk zijn ook de plaatselijke favorieten, De vanPee’s (Dennis en Martijn van Passel), van de partij. Zij moeten strijden met andere sterke regionale tegenstanders als Jeroen Claessens/Robin Mac Taggart, Ralph Zegers/Jordy Bakker en Jaimy de Visser/Michal Szczawinski. Verder zijn de winnaars van het toernooi in 2010 Yannick Kant/Wim Holster uit Vlijmen een geduchte tegenstander en proberen de gebroeders Matts en Sebastian de Rijcke opnieuw voor een verrassing te zorgen. Uiteraard spelen ook de nodige recreanten mee, voor wie het deelnemen belangrijker is dan het winnen.

De organisatie rekent op vele toeschouwers, de entree is gratis. Het toernooi begint om 12.00 uur, de finale is rond 17.00 uur gepland. De kleintjes zullen zich niet vervelen: zij kunnen zich vermaken in de gratis draaimolen. Verder is natuurlijk het schminkteam weer aanwezig en is er volop zand om in te spelen. Al met al is het strand in Vogelwaarde tijdens het pinksterweekend weer voor even het feestelijke centrum van Zeeuws-Vlaanderen!

Meer informatie? Kijk op www.beachvoetvolley.nl