Zaalvoetbaltoernooi weer geslaagd

Zaterdag 6 januari vond het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi voor jeugdleden van VV Vogelwaarde plaats. Zowel jeugdleden van VV Vogelwaarde, hun familie als de samenwerkende jeugdleden mochten deelnemen. Helaas was het toernooi minder bezet dan vorig jaar, maar toch konden we er een leuk familietoernooi van maken.

In de ochtend mochten de O6, O9, O11 en O13-leden aantreden in de Hontenissehal. Er werd gevoetbald in één poule, waarbij verschillende teams uit Engeland mochten aantreden. Uiteindelijk was het het team van Liverpool wat aan het langste eind trok.

In de middag was het de beurt aan de O17 en O15 teams in de eredivisie. Na een spannende middag was het Feyenoord dat bovenaan eindigde.

Volgend jaar is het zaalvoetbaltoernooi op zaterdag 5 januari. Houd die datum vrij, zodat we op veel animo kunnen rekenen!