Kampioen Grenswachters maatje te groot voor dames Vogelwaarde

Het seizoen is weer op zijn einde gekomen. Voor de dames stond zondag de laatste wedstrijd van het seizoen op het programma, tegen de koploper Grenswachters VR1.

We kunnen er kort over zijn, ondanks dat we ons best hebben gedaan was Grenswachters de betere partij. Met een 0-3 stand in de rust en eindstand 0-7 hebben we helaas een flinke nederlaag geleden. We willen nogmaals Grenswachters feliciteren met hun verdiende kampioenschap.

Het seizoen begon slecht voor de dames, met een spel wat niet aan was te zien op het Hontenisse-toernooi en de laatste plek bij het bekertoernooi. We begonnen het seizoen met redelijk wat nieuwe dames en moesten nog flink aan elkaar wennen.

Op 23 september stond onze eerste wedstrijd op het programma tegen BSC deze hebben we met 3-2 gewonnen en zo is een goed seizoen begonnen voor de dames met ups en downs zoals een 9-0 winst op METO, maar ook blessures en verloren wedstrijden. We hebben ook weer veel gelachen dit seizoen, om dames die hun schoenen, de was tas of zelfs de trainer vergaten, scheidsrechters die niet kwamen opdagen en zoektochten naar de kleedkamers. Uiteindelijk hebben we de 5e plek bereikt met hetzelfde aantal punten als Roosendaal, maar verschil in doelsaldo. Doelpunten hebben we daarentegen wel degelijk gemaakt, met in de top drie clubtopscoorders Chloé, Dagmar en Amber!

Helaas nemen we dit seizoen afscheid van twee dames. Femke de Kunder en Romy van Buuren gaan ons team helaas verlaten, bedankt voor jullie inzet en gezelligheid! We krijgen dit seizoen ook weer versterking: Anne Dieleman komt weer terug voetballen na een seizoentje te hebben overgeslagen en we krijgen versterking van Demi de Rijcke en Veerle Verras. We willen ook nog even onze trainers: Seppe, Sander, Artjan, Arno, Frans en natuurlijk Lex bedanken voor de leuke leerzame trainingen.

Bij de Beach Soccer op vrijdag 7 juni trekken we nog een keer ons tenue aan voordat ze weer een tijdje terug in de tas kunnen en op 22 juni geven we een feest met de dames in ’T Karrewiel. Waar jullie natuurlijk allemaal welkom zijn. We kijken uit naar volgend seizoen, tot dan!