Terde pakt koppositie na klinkende overwinning

Deze zondag stond Corn boys 4 op het programma. Een mooie warming up na de winterstop tegen de nummer 10 uit de competitie. Het mocht dus geen moeilijke wedstrijd worden.

Met Perry op goal, Carlo links, Steven rechts en Tom als voorstopper stond de verdediging er goed bij onder leiding van Mike als laatste man. Op het midden mochten van links naar rechts Sebas, Harold, Seppe en Matthijs van start en op de voorhoede Bart en Artjan (die zich al een hele week op deze positie verheugde). De bank werd warm gehouden door Arno, Maarten (die tegenwoordig fietst als warming up) en trainert Jimmy. De man met de arendsogen op de zijlijn was onze trouwe Bastiaan.

Na het startsignaal werd al snel duidelijk dat het geen moeilijke middag ging worden. Zeker niet toen Bart er al vrij snel drie achter elkaar had ingeprikt. Het spel was niet altijd mooi, maar dat was ook niet nodig. Het werd een zakelijke middag, met vlagen van mooi spel.

Hoewel Perry zich een enkele keer moest strekken voor een schot van afstand, zijn de Sas van Genters niet echt gevaarlijk geweest, waarvan sommige meer tegen zichzelf speelden dan tegen ons. Het werd ons ook nog makkelijk gemaakt door een gele kaart in de eerste helft en een donker rode in de tweede helft voor de boys. Op het eind gingen ze zelfs vrijwillig het veld af na een overtreding. Je kan het ze niet kwalijk nemen, nadat Bart (vier stuks), Sebas, Seppe en zelfs Arno (welke recent Abraham had gezien) een streepje op het score bord hadden mogen zetten.

De 0-7 was een mooie kennis making met de Corn Boys na de stop, waarvan we volgende week het derde en de week daarop terug het vierde zullen treffen. Noemenswaardig is dat we na deze zege op de eerste plaats in de competitie staan. Het is te zien voor hoelang….