In memoriam: Nicol Dieleman-Morcus

Afgelopen woensdag bereikte ons het droevige bericht dat Nicol Dieleman op 56-jarige leeftijd is overleden. Nicol was al geruime tijd ziek. Helaas heeft zij de strijd, ondanks haar altijd positieve instelling, niet kunnen winnen.
17 jaar geleden stond Nicol, samen met Frans de Rooij en Lex Boers, aan de wieg van het dames-voetbal in Vogelwaarde. Eerst met een meisjes-team, maar toen de meiden al snel oud genoeg waren, werd de overstap gemaakt naar het ‘grote’ damesvoetbal. Ruim 14 jaar is Nicol uiteindelijk betrokken geweest bij het damesvoetbal binnen onze vereniging. Van 2012 tot 2015 was ze daarnaast actief als bestuurslid van onze vereniging. En ook op verschillende andere manieren droeg Nicol haar steentje bij. Ze verzorgde jaarlijks de grote loterij tijdens het jeugdtoernooi, bakte vele wafels tijdens de jaarlijkse wafelactie en hielp een aantal jaar met het schoonmaken van de kantine.

Wij wensen Hans, Anne, Rick & Xavi en Michelle ontzettend veel sterkte en kracht toe met het verwerken van dit grote verlies.

Nicol nam samen met Peter Collet in 2017 afscheid als trainersduo van het damesteam.