Registratie bezoekers kantine

Horecagelegenheden, waaronder ook sportkantines, moeten van de overheid sinds 10 augustus bezoekers vragen om hun naam en contactgegevens achter te laten.  Zo kan er makkelijker bron- en contactonderzoek worden gedaan als er toch een corona-uitbraak is.

Wij vragen je dan ook vriendelijk om PER KANTINE- OF TERRASBEZOEK een registratieformulier in te vullen. Registreren kan bij ons op twee manieren:

• Vul de registratielijst in die bij de entree van de kantine ligt.
  • Vul ons online registratieformulier in. Dat kan eenvoudig door de QR-code te scannen die je bij de entree van het sportpark en de kantine vindt.

Hoe zit het met de privacy?

• Gasten registreren zich op vrijwillige basis. Je bent niets verplicht.
  • De gegevens worden alleen gebruikt indien een bron- en contactonderzoek nodig is.
  • Wij bewaren de gegevens 2 weken. Daarna worden de gegevens vernietigd.

Namens het bestuur en de vrijwilligers van VV Vogelwaarde alvast bedankt voor de medewerking!