Jeugd vermaakt zich met leuk voetbalspelcircuit

Ook in coronatijd is het belangrijk dat we onze jeugdleden bezig houden, zolang het kan. De jeugdteams trainen dan ook gewoon door. Om het gemis aan wedstrijden op zaterdag op te vullen, worden ook op de zaterdagen verschillende activiteiten georganiseerd. Onderlinge wedstrijden tussen teams of, zoals afgelopen zaterdag, een leuk spelcircuit!

Mike, John en Renco organiseerden zaterdag 31 oktober een leuke voetbalinstuif voor alle teams. ‘s Ochtends waren de pupillen aan de beurt, ‘s middags de junioren. De spelers werkten met hun team een leuk, uitdagend spelcircuit af. Van penalty’s schieten, tot sprintwedstrijdjes, gaten schieten, hooghouden en een dribbelspel. Voor de speler met de hoogste score per team was er een mooi aandenken.

Top georganiseerd mannen! Voor herhaling vatbaar!