Einde seizoen

En zo is het alweer half mei… Op het moment dat ik dit schrijf, zouden we middenin de uitgestelde jubileumviering hebben gezeten. Volop in de regen trouwens. Verder kan ook de geplande KNVB Regio Cup niet doorgaan. Maar gelukkig zijn er lichtpuntjes. Langzaam kan er weer meer in Nederland en durven we zelfs te denken aan vakantie in het buitenland. De buitensporten lijken eindelijk ook op de radar van onze beleidsbepalers te verschijnen.

De afgelopen week is onze vaste klusploeg weer terug opgestart. Natuurlijk waren die vrijwilligers blij om samen te komen en de draad op te pakken. Uiteraard alles volgens de geldende regels. We kijken uit naar méér: gewoon wedstrijden spelen, andere verenigingen bezoeken, samen wat drinken in de kantine en ook persoonlijk vergaderen in plaats van online. Hopelijk is het snel weer mogelijk.

De komende weken trainen de jeugd en de senioren nog lekker door. Ook de allerkleinsten ballen er vol enthousiasme op los. En het zijn er nogal wat hoor, geweldig leuk om te zien! Gelukkig heeft ons ledenaantal nauwelijks te lijden gehad onder alle corona maatregelen. Daar waren we toch wel een
beetje bang voor. Ook financieel gezien hoeven we onszelf geen zorgen te maken. Ik hoop dat de verschillende teams in de komende maanden nog iets leuks met elkaar kunnen organiseren. Afsluiten van dit lastige seizoen en alvast vooruit kijken naar een nieuwe start!

Blijf gezond en tot gauw!
Harold de Rijk, voorzitter