3-4-5 september 2021: 75 jaar VV Vogelwaarde

Van uitstel komt geen afstel. Bijna anderhalf jaar later dan gepland, vieren we op 3,4 en 5 september 2021 alsnog ons 75-jarig jubileum! De jubileumcommissie is druk bezig met de voorbereidingen voor een groots feestweekend!

Vrijdag 3 september

• 18.30 – 21.00 uur: Toernooi (oud) senioren leden
    Vrijdag 3 september wordt het één grote reünie bij VV Vogelwaarde! De senioren teams (heren) nemen het die avond tijdens een gezellig recreatief toernooi op tegen teams met oud-spelers van VV Vogelwaarde.
  • 21.00 – 01.00 uur: Grote feestavond met WOODWORKS & Feest Dj Rick
    Vrijdagavond 3 september gaat het dak eraf in de feesttent! De vrolijke, akoestische Zeeuwse coverband WOODWORKS speelt de grootste rock- en folkhits uit de afgelopen decennia. Onze lokale Feest DJ Rick zorgt in de pauzes dat de voetjes van de vloer gaan. Gratis entree!

Zaterdag 4 september

• 15.00 – 17.00 uur: Jubileumreceptie
    Tijdens de jubileumreceptie vinden een aantal officiële momentjes plaats en proosten we op 75 jaar VV Vogelwaarde.
  • 17.00 – 18.00 uur: Oud Vogelwaarde – Oud Hontenisse
    Dé derby van de voormalige gemeente Hontenisse mag natuurlijk niet ontbreken tijdens het 75-jarig jubileum van onze vereniging. Hét moment om oud coryfeeën van Vogelwaarde en Hontenisse nog een keer in actie te zien.
  • 17.30 – 18.30 uur: Vogelwaarde VR1 – Oud Vogelwaarde VR
    De dames van VV Vogelwaarde nemen het tijdens het jubileum op tegen een selectie van oud speelsters. En dat zijn er stiekem – na 18 jaar vrouwenvoetbal op Vogelwaarde – heel wat! Een mooie reünie tijdens dit jubileum!
  • 19.00 – 21.00 uur: Vogelwaarde – OUD FEYENOORD
    Hét hoogtepunt van het 75-jarig jubileum wordt de wedstrijd van het 1e elftal tegen Oud-Feyenoord. Oud-Feyenoord is een hechte selectie met clubhelden uit een rijk verleden. Het team heeft zich onlangs versterkt met een aantal spelers van een jongere generatie, onder wie Pierre van Hooijdonk, Paul Bosvelt, Kees van Wonderen, Royston Drenthe en Patrick Paauwe.
  • 21.00 – 01.00 uur: Afterparty met DJ Fabian
    Hij is één van de beste Nederlandse Party DJ’s en een bekend gezicht achter de draaitafels in Zeeland: DJ Fabian Rijckaert! Deze prettig gestoorde partyjock weet er met zijn verrassende platenkeuze altijd een feestje van te maken. Alle muziekstromen komen terug. Wees gewaarschuwd: stil zitten is geen optie!

Zondag 5 september

• 10.00 – 12.00 uur: Jong United Voetbalclinic voor de pupillen
    De jubileumzondag staat in het teken van de jeugd. Die dag staat er voor al onze jeugdleden een grote Jong United voetbalclinic op het programma. Het belooft één groot voetbalfeest te worden met een hoog fun-gehalte! ‘s Ochtends krijgen de pupillen een 2 uur durend voetbalprogramma voorgeschoteld. Van denkspelletjes tot afwerken, van coördinatie tot dribbelen, tot voetbalgolf, tot het bekende gatendoekspel. Na afloop krijgen alle jeugdleden een speciaal voetbaldiploma.
  • 13.00 – 15.00 uur: Jong United Voetbalclinic voor de junioren
    Om 13.00 uur trapt de oudere jeugd af. Ook zij krijgen een uitdagend spelcircuit voorgeschoteld.

Meer informatie over het jubileum vind je op onze speciale jubileumwebsite!