Jubilarissen in het zonnetje

Leden maken je vereniging. We zijn als bestuur heel blij met veel leden. We zijn nog blijer met leden die vele jaren lid blijven. En dat laatste gaan we extra waarderen. Vanaf nu worden de leden die ons 30, 40, 50, 60 of 70 jaar trouw zijn gebleven jaarlijks in het zonnetje gezet. We zullen dit gaan doen bij de jaarvergadering, maar dit jaar was het jubileum een mooie gelegenheid.

Tijdens het jubileum zijn de eerste leden die dit jaar een jubileum vieren in het zonnetje gezet. We kiezen nu – bij de introductie – voor de leden die precies het genoemde aantal jaren lid zijn. Dus niet met terugwerkende kracht ook de tussenliggende jaren. Om een voorbeeld te geven: leden die 33 jaar lid zijn, krijgen pas voor het eerst iets bij 40
jaar lidmaatschap. We maakten daarop vier uitzonderingen en dat zijn de leden die langer dan 60 en 70 jaar lid zijn van onze vereniging.

Tijdens het jubileum ontvingen de volgende jubilarissen een mooie attentie:

30 jaar lidWim Muller
Lars Strijdonk