Spaar mee voor VV Vogelwaarde!

Doe jij je wekelijkse boodschappen bij Albert Heijn of PLUS? Dan kun je de komende weken VV Vogelwaarde aan een mooie extra sponsorbijdrage helpen! Beide supermarkten zijn een leuke spaaractie gestart, waarmee je onze vereniging een financieel steuntje in de rug kan geven! Alvast bedankt voor je steun!

PLUS Kloosterzande: Spaar je club gezond!

Klanten van PLUS Supermarkt kunnen sinds 5 september sparen voor clubs en verenigingen in de buurt. Van 5 september t/m 13 november ontvang je bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kun je activeren op de actiesite en vervolgens bepaal je zelf aan welke club of vereniging je de sponsorpunt(en) schenkt. We hopen natuurlijk dat je voor VV Vogelwaarde kiest! Hoe meer sponsorpunten je spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor onze clubkas.

Albert Heijn Voetbalpassie!

Ook bij Albert Heijn kun je de komende weken punten sparen voor VV Vogelwaarde, tijdens de actie Voetbalpassie! Daarnaast maak je óók nog kans op vette voetbalprijzen! Van 13 september t/m 3 oktober 2021 kun je je punten verzamelen. Hoe het werkt?

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt.
  2. Ga naar Voetbalpassie op de homepage van de AH app onder Mijn Albert Heijn.
  3. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies voor VV Vogelwaarde.
  4. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten.
  5. Sponsor je club met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten.