Zaterdag 23 oktober 2021: 4e Bosse Pielenloop

Jawel, it giet oan! Na een jaartje afwezigheid staat er dit jaar weer een Bosse Pielenloop op de Zeeuws-Vlaamse hardloopkalender. Sterker nog: de Bosse Pielenloop is dit jaar onderdeel van het SSP Runners Criterium van Stichting Sport Promotie Zeeuws Vlaanderen.

Twee jaar geleden stonden ruim 130 deelnemers aan de start. We hopen ook dit jaar weer op een grote opkomst. Of je nu een geoefende loper bent, of net begonnen met het verbeteren van de conditie: de Bosse Pielenloop is er voor iedereen! Uiteraard houden we ons aan de geldende coronamaatregelen, zodat het evenement veilig doorgang kan vinden.

Meer praktische informatie over de Bosse Pielenloop (parcours, aanvangstijden, (voor)inschrijven, locatie, etc.) vind je hier.