Dat kan alleen in Vogelwaarde…

“Dat kan alleen in Vogelwaarde.” Een uitspraak die ik in de afgelopen weken verschillende keren heb gehoord. Het kwam niet uit de mond van dorpsgenoten. Nee, het werd opgemerkt door bezoekers uit omliggende dorpen. Een gevoel van trots bekroop me toen wel. Het waren, na een lange periode van voorbereiding, weken van hoogspanning. Maar we hebben het toch allemaal maar mooi geklaard!

Een jubileum weekend met toernooi voor lagere elftallen en oud-leden, feesten met Woodworks en DJ Rick, een drukbezochte receptie, wedstrijden van Oud-Vogelwaarde heren en vrouwen, het 1e elftal tegen Oud-Feyenoord, feesten met DJ Fabian en een extra aangeklede voetbalclinic voor de jeugd.

Vervolgens nam Stichting Vogelrock het stokje over, voor een weekend van party op vrijdag en stevige rock op zaterdag. En tenslotte mocht Stichting Beach Voetvolley de uitgestelde editie van het Beach evenement organiseren.

Het verdient een groot compliment voor de verschillende betrokken organisaties. De onderlinge samenwerking is prima verlopen, ik heb ervan genoten! Noem me nog eens een plaats in de omgeving waar dit kan?

Harold de Rijk, voorzitter